Aanmelden

Onze school kent een open aannamebeleid. Dat betekent dat ieder kind in principe welkom is. Het is prettig als u voor informatie of aanmelding een afspraak maakt met de directeur. Hij kan u alles over de school vertellen en uw vragen beantwoorden.

Een basisschool kies je met veel zorg. In de loop der jaren vertrouwt u uw kind zo’n 8000 uur toe aan de zorg van het onderwijsteam van de basisschool. Dat is een belangrijk deel van een kinderleven. Basisscholen verschillen in visie, sfeer, werkwijze en kwaliteit. De schoolgids kan u helpen om inzicht te krijgen in de werkwijze van de basisschool.

Voordat u een basisschool kiest, is het belangrijk om kennis te maken en sfeer te proeven op school. Bent u geïnteresseerd in onze school, dan bent u van harte welkom voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en een rondleiding door ons huiselijke gebouw.  Wij vragen u hiervoor een afspraak te maken met Per Theeuwes, directeur, via telefoonnummer: (0575) 56 19 06 of via email: p.theeuwes@veluwseonderwijsgroep.nl

U bent van harte welkom!

St. Pancratiusschool

Oude Eerbeekseweg 5